Joi, 20 Noiembrie 2008 - 05:36 AM Aleg.RO: Restructurări în Primăria Ploiești
Publicat de: Rebeca DINU
Din cei 27 de șefi de direcții și servicii din Primăria Ploiești își vor mai păstra funcțiile doar cinci, transmite corespondentul AMOS News.
Anunțul a fost făcut de primarul municipiului Ploiești, Andrei Volosevici, în urma rezultatelor auditului care a avut ca scop eficientizarea desfășurării activității în Primărie. Lipsa de colaborare între servicii, dar și direcții diferite care aveau aceleași atribuții sunt doar câteva dintre neregulile descoperite. Nemulțumit de rezultatul auditului, edilul a dispus desființarea unor servicii și reducerea numărului de directori din Primărie. Noile direcții ale Primăriei Ploiești vor fi: Direcția de buget, taxe și impozite, Direcția generală de dezvoltare și proiecte municipale, Direcția de achiziții, Direcția resurse umane și comunicare și Direcția juridică. De asemenea, Direcția de urbanism va deveni un serviciu în cadrul Direcției de dezvoltare, care va mai cuprinde și un serviciu de valorificare a domeniului public, unul de aplicare a legilor proprietății, serviciul tehnic de reparații școli și spitale și un departament pentru investiții.
Potrivit noii organigrame, în Primăria Ploiești vor lucra 365 de funcționari publici și 52 de persoane cu contract de colaborare.
(555 afișări)
| |
|