Marți, 03 Ianuarie 2006 - 07:05 AM Aleg.RO: Primarii rezolva sesizarile prin copy-paste

Publicat de: ---

evenimentulzilei Oana Botezatu, oana .botezatu@evz.roMarti, 03 Ianuarie 2006 La mesajele postate pe www.domnuleprimar.ro, alesii sectoarelor raspund la fel, indiferent daca sunt certati sau laudati Primarii bucuresteni nu vor avea un an prea usor, daca ar fi sa judecam si numai dupa sutele de reclamatii si sesizari aparute pe www.domnuleprimar.ro, carora edilii nu s-au prea obosit sa le raspunda. Locul intai in topul sesizarilor fara raspuns este impartit intre Primaria Generala si primariile sectoarelor 4, 5 si 6. Pe primele pozitii la categoria „Primar activ pe site”, edilii sectoarelor 1 si 2 au reactionat la toate mesajele, dar au dat numai raspunsuri formale, identice pentru reclamatii diferite, de tipul: „Am primit solicitarea, am inregistrat-o, o vom rezolva.” Bilant: 500 de sesizari, 223 raspunsuri Problemele semnalate de bucuresteni vizeaza „traficul infernal” si as-faltarile, „craterele si gropile fara numar”, lipsa locurilor de parcare, aglomeratia din mijloacele de transport in comun, dar si cainii vagabonzi si cersetorii „cu care nu stim ce sa mai facem”, iluminatul stradal si „mormanele de gunoaie”, poluarea fonica si locuintele pentru tineri. Din cele aproximativ 500 de mesaje postate, doar 61 sunt de multumire, de felicitare sau de incurajare. Ontanu si Chiliman: activi, dar degeaba Primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, a primit, pana la sfarsitul anului, peste 80 de sesizari. Chiliman s-a rezumat insa la replici identice pentru toate reclamatiile, fie ele necazuri sau mesaje favorabile: „Felicitari pentru site! asta da primar al secolului 21! La mai mare!”, i-a scris „Cetatzeanu Afumat” lui Chiliman. Raspunsul primarului: „Stimate domnule Cetatzeanu Afumat, sesizarea dumneavoastra a fost primita si inregistrata la Registratura Primariei Sectorului 1 cu nr. 47163. Raspunsul la sesizarea dumneavoastra il veti primi in termen de maximum 30 zile. Va multumim pentru colaborare”. Si Neculai Ontanu, primarul sectorului 2, a raspuns in proportie de 100a celor 70 de sesizari. Acesta, fie a „directionat” mesajele catre departamentele specializate, fie a multumit „pentru implicarea activa si sprijinul civic” si a propus trimiterea reclamatiei pe www.ps2.ro, site-ul primariei. Primarul Videanu, certat pe site Edilul-sef al Capitalei, Adriean Videanu, nu a raspuns sesizarilor din partea bucurestenilor. Primaria Generala, institutia pastorita de acesta, a primit 89 de reclamatii si a raspuns in proportie de 0a. Toate mesajele transmise lui Videanu au ca replica: „Primarul nu a raspuns inca la aceasta sesizare!”, drept pentru care reclamantii il tot intreaba pe site: „Cand veti raspunde la intrebari?” (Ionescu Ion, 15 decembrie 2005). „Cred ca va raspunde peste trei ani si ceva, cand ne va cere voturile”, crede Nicolae L., care a postat mesajul pe 16 decembrie. Videanu raspunde pe www.pmb.ro Ca sa lamureasca odata pentru totdeauna problema raspunsurilor la solicitarile adresate pe www.domnuleprimar.ro, Adriean Videanu a precizat ca cetatenii ii pot scrie pe site-ul Primariei Municipiului Bucuresti (PMB). „Stiu de site, am citit reclamatiile, dar nu am raspuns pentru ca Primaria Capitalei isi are propriul site”, a spus Videanu. „Noi nu am fost intrebati daca vrem sa functionam si pe acest nou site, de aceea, cei care au probleme ne pot scrie pe www.pmb.ro”, a punctat edilul. Pe site-ul PMB, bucurestenii ii pot trimite mesaje lui Adriean Videanu, la rubrica „Contact, Mesaj catre Primarul General”.


(377 afișări)

 

Link-uri înrudite

· Alte știri din sursa
Evenimentul Zilei

· Alte știri de la ---


Azi: Cea mai citită știre din sursa Evenimentul Zilei:

Primarii rezolva sesizarile prin copy-paste | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.
Page created in 0.54140400886536 seconds.