Sâmbătă, 02 Aprilie 2005 - 11:52 AM Aleg.RO: Campanie electorala invizibila

Publicat de: Florin Ciornei

Cotidianul O campanie electorala fara miza evidenta, aproape discreta, in care candidatii par sa fi facut in sila act de prezenta, fara sa fie convingatori pentru obtinerea voturilor de la bucuresteni. Lupta pare dinainte decisa de polarizarea electoratului. Se pare ca „modelul Basescu“ reprezinta un virf in marketingul politic-electoral. Toate stafurile de campanie l-au adoptat si parazitat fara retineri. Fiecare poster de candidat il prezenta dupa modelul „primarul care da din miini“. Cu priviri fixe, care parca incercau sa surprinda toate problemele Capitalei, candidatii au atacat primaria. Insa numai in pliante, pentru ca nici unul nu a avut si „cheful“ lui Basescu.
Care vine

Videanu si staful sau electoral sint atit de increzatori in victorie, incit nu s-au obosit sa vina cu o idee de promovare a candidatului, care sa se potriveasca cu profilul sau. Videanu a fost pur si simplu implantat in afisele folosite in campania lui Basescu, desi, spre deosebire de fostul primar, candidatul Aliantei PNL-PD nu este ofensiv. Si confruntarile televizate cu Videanu au aratat un candidat stingher, putin jenat de competitia in care se afla.
Care este

Desi avea toate premizele sa stirneasca risul, Vanghelie a intrat in cursa la modul serios. Avindu-l in spate pe Sorin Oprescu, dar si un NUP de la PNA, el a atacat primaria fara complexe. Campania sa de imagine a folosit ingredientele din campania lui Basescu. Mai mult, staful lui Vanghelie a copiat ideea cu pantofii primarului si pantofii ministrului, folosita de candidatul Basescu in vara trecuta. Candidatul PPCD, Radu Munteanu, a parazitat permanent sloganul confuz folosit de Videanu - „conteaza pe cine conteaza“. „Fiecare conteaza“ si-a scris pe afise Munteanu, folosind si el aceeasi culoare, portocaliul Aliantei D.A. Insa inainte de asta, staful candidatului PPCD daduse inca o dovada de „creativitate“. Afisele cu Munteanu incercau sa convinga cu sloganul „Traiti bine?“. Creatorii din staful lui Videanu au incercat sa fie inteligenti si amuzanti cu un clip in care un catel, dupa ce facuse ceva pe un trotuar de la sectorul 5, spunea ca va face acelasi lucru in tot orasul „incepind de miine“ - deviza lui Vanghelie. In afisele sale, Videanu ataca aceeasi deviza, spunind ca „de ce de miine“ daca el „vine imediat“.
Care face circ

Cristian Popescu, cunoscut mai ales cu supranumele „Piedone“, a mizat si el pe o campanie vioaie, cu accente de divertisment, care au degenerat uneori in circ. A inceput cu o descindere in mijloacele de transport in comun, dupa care zilninc se perinda pe bulevardele Capitalei, insotit de trupe de sustinatori cu maturi in spate. Candidatul PUR, Radu Opaina, a incercat si el citeva jocuri de cuvinte destul de confuze. Autointitulat „primarul de la Bloc“ - probabil prin asociere cu un serial de la un post TV concurent celui condus de Voiculescu, candiatul PUR s-a prezentat sub sloganul „Opaina deblocheaza primaria“.


(793 afișări)

 

Link-uri înrudite

· Cotidianul
· Alte știri din sursa
Cotidianul

· Alte știri de la Florin Ciornei


Azi: Cea mai citită știre din sursa Cotidianul:

Campanie electorala invizibila | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora.
Page created in 0.66766309738159 seconds.