Luni, 27 Iulie 2015 - 05:28 AM Aleg.RO: Lider PNL Iasi despre autostrada: PSD arata o ura si o continua discriminare fata de MoldovaCopresedintele PNL Iasi deputatul Costel Alexe sustine, intr-un comunicat de presa, ca Masterplanul de Transport elaborat de Guvernul Ponta reprezinta âun certificat care legalizeaza subdezvoltarea Moldoveiâ si ca PSD arata âo ura si o continua discriminareâ fata de aceasta regiune . âCine sunt cei din spatele acestei campanii? E foarte simplu: PSD si aliatii lor. De ce? Pentru ca subdezvoltarea continua a Moldovei inseamna o sursa continua de manipulare a populatiei saracite si o sursa a coruptiei pentru administratiile pesedizate de 25 de aniâ, afirma deputatul Costel Alexe. Totodata, el sustine ca PSD a blocat sistematic o actiune coordonata a parlamentarilor din Moldova pentru a se reusi demararea proiectului. âIn situatia implementarii acestui Master Plan General de Transport se va oficializa faptul ca intr-o suta de ani de la Marea Unire, statul roman nu a fost in stare sa-si conecteze regiunile. Este un faliment al Guvernului Ponta instalat in 2012, care si-a asumat acest lucru. Transformarea portiunii Pascani-Bacau in drum expres si mutarea perspectivei de a incepe lucrarile la autostrada Ungheni-Targu Mures spre 2030 este pur si simplu un act de condamnare a Iasiului si a regiuniiâ, a declarat copresedintele PNL Costel Alexe. La randul sau, presedintele PMP Iasi, deputatul Petru Movila, sustine, tot intr-un comunicat, ca presiunile venite din partea opozitiei, a societatii civile si a mediului de afaceri la adresa PSD au fost âapa de ploaieâ si ca Moldova ramane fara legatura rutiera rapida cu vestul Romaniei si cu Europa. âComisia Europeana a aprobat un masterplan care nu aduce nimic bun pentru noi, cei din Moldova. Mai grav este ca scenariul prezentat drept pesimist si care implica doar finalizarea autostrazilor care deja sunt in lucru, pare a fi, scenariul cel mai apropiat de realitate. Cel mai probabil, PSD se va ascunde in spatele eternului motiv al lipsei de fonduri, iar Iasiul va ramane si fara tronsonul Ungheni â Iasi â Targu Neamtâ, sustine Petru Movila. El considera ca PSD prefera o regiune de nord-est slaba din punct de vedere economic, intrucat âprincipalul lor bazin de vot este mai usor manipulabil atunci cand salariile sunt mici si cand, cu cateva promisiuni, poti obtine inca patru ani de putereâ. âDaca in 2012, Ministerul Finantelor ar fi avizat studiul de fezabilitate, sunt convins ca astazi am fi discutat de un proiect in lucruâ, a precizat el. âPSD Iasi este clar dezinteresat de subiect. Gheorghe Nichita a taiat panglica de prea multe ori la acest proiect, iar ceilalti membri sunt prea prinsi in luptele interne pentru a constientiza faptul ca ceea ce sefii lor au promis cu surle si trambite, in fiecare campanie, nu este decat minciuna si demagogieâ, mai spune liderul PMP Iasi. Potrivit Masterplanului General de Transport intocmit de Guvern si aprobat recent la Bruxelles, autostrada Ungheni-Iasi-Targu Mures ar urma sa fie finalizata pana in anul 2030. In cazul in care Comisia Europeana ar activa clauza de reforma structurala pentru Romania incepand cu anul 2017, tronsonul de autostrada Ungheni-Iasi-Targu Neamt ar urma sa fie realizat pana in anul 2020.
|
Link-uri înrudite |
Lider PNL Iasi despre autostrada: PSD arata o ura si o continua discriminare fata de Moldova | Autentificare/Creare cont | 0 comentarii | |
| |
Comentariile aparțin autorilor. Nu suntem responsabili pentru conținutul acestora. |